Sidor

måndag 7 februari 2011

sjukling

Idag är jag sjuk. Inte så sjuk att febern fortfarande finns i kroppen, utan ni vet en sån där sjukdag då du är för matt för att göra nåt vettigt, men ändå för pigg för att bara sova en hel dag.
Jag är för övrigt nästan aldrig sjuk, därför tänker jag göra något bra av den här dagen.

Tex:
  • läsa alla bloggar på min lista och leta upp nya.
  • dricka te ur stora muggen.
  • Titta på ett eller två avsnitt av Gilmore Girls.
  • Be reims köpa hem nåt trevligt inredningsmagasin att bläddra i.
  • Äta pannkakor med hallonglass.
  • Sova middag.
  • Låtsas att jag är på loppis, fast i själva verket surfar jag runt på tradera. (det bästa med det är att jag kan göra det i sängen och så behöver jag inte lukta loppis om händerna när jag är klar.)
Listan kan göras lång. Men jag lovar mig själv att inte panika för att jag missar första dagen på praktiken och så njuter jag så mycket det går av att få vila utan dåligt samvete en dag. LYX!

Allt jag missar idag får jag ta igen imorgon. Då har jag förmodligen mer energi...

Inga kommentarer: