Sidor

måndag 24 november 2008

snö

snö idag och det gör hjärtat glatt!!
Börjar få julfeeling men ingen pysselkänsla infinner sig. SKit oxå.
Längtar inte ens efter att få köpa hyacinter. Undrar varför?!
KAnske lite för mkt annat som tagit min energi till att pilla hemma. Vi har ju för i älendes inga tavlor uppe än ens. Så vi kanske måste börja i den änden.
A och jag har varit på långpromenad och det kändes som en god start på mitt nya sunda liv som startar idag. Strategiskt så här i juletider-NOT!
Dock skönt med luft, ljus och en kaffe stund på R lunchrast.
Nu har jag precis tagit tag i mitt forna liv som student och ska försöka ta igen de förlorade veckorna på sista kursen så att jag helt kan släppa skolan och bli mammaledig på riktigt ett tag och Jösses va ja kommer njuta då!!!

Inga kommentarer: