Sidor

söndag 9 november 2008

Sköna söndag

Äter godis för att hålla mig pigg(-vilket inte genererar färre kilon på vågen.) men det ger lite glädje i de grusade ögonen som snart önskar den lilla att sova längre på nätterna. Om så bara en natt...
Lördagskvällen spenderades i en soffa med bästa vännen och 4 barn. De respektive roade sig på konsert, vilket jag inte avundades utan fann det ganska skönt att inte göra någonting med en annan trött mamma som inte heller gjorde anspråk på att göra någonting. Så vi gjorde ingenting tillsammans.
Blev ändå sent, så det planerade besöket i körka får bli en annan gång. Istället smög A och jag mig upp för att fixa farsdagsfrukost. Mysigt värre.
Nu sitter jag här och borde eg. passa på att sova, men jag vill hellre se vad som händer i världen och äta godis.
Sköna söndag.

Inga kommentarer: